PDA

Просмотр полной версии : Допоможіть підібрати сорти винограду

Ігор
05.02.2009, 19:20
Живу в Стрийському р-ні Львівської обл. (Прикарпаття), маю ділянку землі на якій хочу розвести сад. Вже посадив яблуні, груші, сливи, а хотілося б ще і виноград мати, щоб приготувати домашнє вино. В мене вже є 2 сорти- Ізабелла і Лідія, але дізнався, що з Ізабельних сортів вино готувати не рекомендується. Я новачок в цій справі, багато чого перечитав по цій темі- тепер просто гублюся у виборі. Підкажіть, будь-ласка, якісь вже випробувані сорти винограду для вирощування в Прикарпатті, щоб добре дозрівали. Чи гарне домашнє вино обовязково готувати лиш з технічних сортів винограду?
Буду вдячний за пораду.

АлексейТ
05.02.2009, 19:37
Живу в Стрийському р-ні Львівської обл.
Свяжитесь со своим земляком Богданом Павлием, он же Galichgrape. (http://forum.vine.com.ua/member.php?u=5)
Он и Ваш земляк, и винодел, и ....

svv
06.02.2009, 10:53
Помогите подобрать сорта для прививки на 3-х летних кустах Лидии. Большинство советует почкой в зеленое. Но лозу какого сорта держать в холодильнике до конца мая. Выбор большой: Августин. Аркадия, Кыш мыш лучистый, Кодрянка, Русвен, ПЗ, Кинг Руби Устойчивый, Лора, Томайский, Низина...

Игорь В. Заика
06.02.2009, 11:32
Помогите подобрать сорта для прививки на 3-х летних кустах Лидии. Большинство советует почкой в зеленое. Но лозу какого сорта держать в холодильнике до конца мая. Выбор большой: Августин. Аркадия, Кыш мыш лучистый, Кодрянка, Русвен, ПЗ, Кинг Руби Устойчивый, Лора, Томайский, Низина...

Вы странно ставите вопрос...
Да прививайте тот сорт, который нужен Вам! А на Лидии приживается что угодно (по моим данным). Она - средне-сильнорослый подвой.

Vik-Lev
10.02.2009, 15:05
Подумайте, может куст Лидии имеет такое расположение на участке, что лучше привить сорт, который будет до-опылять соседний с женским цветком (Лору и для Кодрянки не помешает;) только учитывать надо и совпадения их сроков цветения.;)

ТоНик
03.03.2009, 15:09