PDA

Просмотр полной версии : Підбір сортів винограду для новачка із Західної України

Ігор
05.02.2009, 20:20
Живу в Стрийському р-ні Львівської обл. (Прикарпаття), маю ділянку землі на якій хочу розвести сад. Вже посадив яблуні, груші, сливи, а хотілося б ще і виноград мати, щоб приготувати домашнє вино. В мене вже є 2 сорти- Ізабелла і Лідія, але дізнався, що з Ізабельних сортів вино готувати не рекомендується. Я новачок в цій справі, багато чого перечитав по цій темі- тепер просто гублюся у виборі. Підкажіть, будь-ласка, якісь вже випробувані сорти винограду для вирощування в Прикарпатті, щоб добре дозрівали. Чи гарне домашнє вино обовязково готувати лиш з технічних сортів винограду?
Буду вдячний за пораду.

АлексейТ
05.02.2009, 20:37
Живу в Стрийському р-ні Львівської обл.
Свяжитесь со своим земляком Богданом Павлием, он же Galichgrape. (http://forum.vine.com.ua/member.php?u=5)
Он и Ваш земляк, и винодел, и ....

ТоНик
03.03.2009, 16:09
Свяжитесь со своим земляком Богданом Павлием, он же Galichgrape. (http://forum.vine.com.ua/member.php?u=5)
Он и Ваш земляк, и винодел, и ....

Здравствуйте! Алексей,обращаюсь к Вам, как к земляку и опытному виноградарю. Недавно я был на винограднике в г.Попасная и после покупки саженцев спросил у хозяина какой виноград из столовых сортов он выделил бы особо. Ответ был-Аркадия.
Может Вы проведете параллель, но только среди винных сортов?
Ну очень хочется угостить земляка хорошим вином.Ведь между нами каких-то 30-40км.

АлексейТ
06.03.2009, 14:25
Здравствуйте! Алексей,обращаюсь к Вам, как к земляку и опытному виноградарю. Недавно я был на винограднике в г.Попасная и после покупки саженцев спросил у хозяина какой виноград из столовых сортов он выделил бы особо. Ответ был-Аркадия.
Может Вы проведете параллель, но только среди винных сортов?
Ну очень хочется угостить земляка хорошим вином.Ведь между нами каких-то 30-40км.
Спасибо за комплимент, но, к сожалению, до ранга "опытный виноградарь" мне еще идти и идти.:(